Náš tým


Jana Křižanová 

Odpovědná za celkové vedení a organizaci dětských skupin, komunikaci s rodiči a zajištění kvalitní péče o děti. Veselá a milující maminka, které už její tři děti téměř odrostly a proto se rozhodla v této, pro ni nejvíce naplňující životní práci, pokračovat jako chůva v dětské skupince. V dopoledních hodinách migruje mezi skupinkami a je tam, kde je jí nejvíce potřeba.

Michaela Hurdová

Nadšená, spolehlivá a pečlivá maminka dvou dětí, které už nepotřebují neustálou péči. Ve volném čase ráda tvoří z různých materiálů. Zastupuje a pomáhá s vedením a celkovým chodem skupinek, komunikuje s rodiči a spravuje skupinkový web. V dětské skupince se s ní potkáte hlavně v dopoledních hodinách.

Vendula Vítková

Akční a nadšená chůvička, teta Vendy, která vystudovala Jihočeskou univerzitu, obor Předškolní pegagogika. Jejími největšími koníčky jsou hudba, výtvarné tvoření a jóga. Všechny tyto aktivity se prolínají v jeji práci s dětmi. Zajímá se o moderní výchovné styly, které respektují dítě a rozvíjí jejich sebeúctu a sebevědomí. .

Šárka Běhalová

Empatická a milá maminka jedné tříleté holčičky, které se podařilo kompletně změnit její pohled na rodičovství. Svou dceru vychovává s respektujícím přístupem, který jí dává obrovský smysl. Věří, že mnohdy je to náročnější cesta, která se však vyplatí. Co se děti do 3 let naučí, jim dává základ na celý život. Proto se snaží, aby se s ní  všechny děti cítily v bezpečí a respektované. Je klidná, trpělivá a empatická. Ve volném čase se věnuje svému koni, ráda tráví čas v přírodě a miluje tvoření v kuchyni.

Eva Kloudová

Veselá, milá a starostlivá maminka již odrostlých dvojčátek a malé dcerky. Mezi její záliby patří kromě péče o rodinu také práce na zahrádce, která jí nabíjí pozitivní energií.

Monika Dočekalová

Veselá a nadšená chůvička, pro kterou je práce s dětmi výzvou a zároveň motivací, protože práce s dětmi nabíjí pozitivní energií. Jejím největším koníčkem jsou knihy, ráda tráví čas venku a nebo na dobrém jídle. Myslí si, že stejně jako se děti učí od nás, můžeme se i my učit od nich a proto je jejím cílem, aby mezi ní a dětmi byl vztah založený na vzájemném respektu a důvěře.